Verligheten!!!


Haft en underbar helg med mina prinsar <3

I morgon börjar verkligheten igen, upp kl.6.
Fixa ordning sig själv och barnen, kl. 7 börjar jag
och ska lämna barnen till strax efter halv 7.
Hur ska vi hinna???
Peter börjar halv 7 så han hinner inte lämna dom.
Sedan kommer han börja kl. 8 de va bara i morgon de
va nått speciellt så därför måste han börja tidigt.
Så det kommer alltid va han som lämna dom om inte
jag jobba kväll då, sedan oftast han som hämtar också
så då förväntar jag mig att maten står på bordet då man kommer hem ;)

Ska bli skönt att börja jobba, komma ifrån barnen och andas lite.
Låter fel och konstigt jag vet, men är man uppe i barnen 24 timmar
om dygnet är det påfrestande och man behöver komma ut.
Så det ska bli skönt samtidigt som jag gruva mig, dom kommer få vara
på dagis så tidigt på morgonen men dom vänjer sig.
Sedan så kommer det aldrig vara personal från deras avdelning från morgonen,
för dom börjar alltid halv 8 och då kommer de va nån från nån annan avdelning och
de är gruvsamt men dom blir väl van de med och sedan om dom skulle grina
och skrika när jag lämna dom så är de bara gå och säga hejdå.
Det kommer göra fruktansvärt ont i hjärtat, men då får jag ringa
efter ett tag och höra så allt gått bra.
Speciellt i morgon kommer de bli jobbigt, jag som ska börja på ett nytt ställe och så
grina barnen och så ska jag åka och jobba, jag kommer ju grina själv
men får försöka hålla tårarna tillbaka.

Nu ska jag sova så man orkar kliva upp i morgon, återkommer i morgon kväll
hur allt gått önska mig lycka till =)
GODNATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0