Familjen <3


Familljen betyder mest i alla lägen, Jag har mina (våra) 2 underbara barn.
En man som Jag älskar och han älskar mig, utan dom skulle
Jag inte klara mig.
Är så glad att Jag har en sådan fin familj, vi gör allt för varandra
och stöttar och finns där.
Det är inte alla som har de och därför vill Jag säga till er som har
det, va nöjd och må bra för tänk på dom som inte mår bra
och inte mår bra stackars dom.

Är lycklig lottad som fått en sån fin familj <3

Jag är besviken på vissa människor, varför gör man såhär?
Gång på gång, Jag lär mig inte heller men NU
ha Jag äntligen kommit underfunn med detta och denna
gång vet Jag att Jag kommer klara detta.
Jag är 27 år och inte 15 längre.

Snart Jul och Jag kommer jobba julafton 7-12 och sedan hem
och fixa till mig och sedan åker vi till Pappa med familj
och firar med dom =)
Julklappar till barnen är klara, ska köpa 1 eller 2 till till Elvis och 1 till
Eddie sedan så är det klart.
Kommer även jobba juldagen delad tur, annandagen 7-16.30
och sedan kommer Jag jobba 2 korta kvällar mellan dagarna
så barnen kommer vara hemma från julafton till 3:e januari =)
Det blir skönt för dom, dom får gå lååånga dagar nu så därför gjorde Jag så
att Jag jobbar Jul och Nyår för då är ändå Peter hemma.
Tjänar ju bra med pengar så Januari lönen kommer sitta fint, så då ska vi
hitta på nått extra med barnen.

Nu ska Jag kika lite och sedan blir det sova som
resten av familjen, godnatt och ta vara på era nära och kära.

=)

Älskar Er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0