Jävla cancer :(

Fick ett tragiskt besked igår, Peters Mammas Karl ha fått cancer. Obotlig dessutom finns inget dom kan göra, Jag ha under dessa 5 år tillsammans med Peter träffat honom Max 10 gånger så Jag kan inte säga att Jag mår dåligt för Jag känner inte honom. Men för Svärmors skull är Jag jätte ledsen, kvällen igår gick åt till att grina och prata med en ledsen Make. Peter mår så dåligt, han ha ju ändå kännt honom i över 20 år och bott med han och sin Mamma. Det är hemskt, varför? Sedan mitt i allt så får hans systers Man en Tia attack och mår inte alls bra. Jobbigt är det just nu men vi klarar detta tillsammans, på Lördag ska mamma ha barnen till söndag och de är vi extremt tacksam för. Orkar inte skriva mera nu.


Kommentarer
Postat av: Jonna

<3 kram

2011-12-14 @ 21:56:10
Postat av: Lisa

Fy! Tänker på er!

2011-12-15 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0