Blåsor :`(


Lider så hemskt med Eddie, lill gubben.
Han ha blåsor på tungan och inne på kinderna,
varken äter eller dricker :(
Måste få i han nått och dricka snart annars
blir det sjukhuset.
Han grina och skriker så fort han dricker
och då vägra han dricka, kissar dåligt så måste
se när han vaknar hur de är annars ringer jag
in och hör vad dom säger.

Med resten av familjen är det bra, Elvis
blev 8 månader igår.
Stora killen, han växer så mycket så jag
vill stoppa tiden.
Tycker inte det gick så fort med Eddie, men
då hade man ju mer tid än man har nu.
Elvis älskar verkligen Eddie, han lyser upp hela han
så fort han ser Eddie =)

Går fortfarande inge bra på dagis,
Eddie grina hysterisk när man lämnar
honom men sedan går det bra tills dom ska gå ut.
Så ena fröken ha sagt att han ska få börja vara inne
om han inte vill gå ut, han vet ju så väl att Elvis får
vara hemma med mig och jag mår så dåligt
över detta och nu längtar jag bara
till sommaren för då har jag tänkt att han ska få
vara hemma med oss hela sommaren.

Köpt en ny tvätt maskin nu också, underbart.
Så pappa ska komma hit i morgon och koppla
in den till oss, så äntligen kan man tvätta igen och
slippa boka tvätt stugan där det typ aldrig
finns några tider som passar oss.

Ha en bra lördag, kramiz

=)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0