Tur i oturen..


Den 27:e fick jag lön, jag är ju mamma ledig så ska inte ha lön.
Ringde in och det hade blivit fel så dom skulle skicka hem
en inbetalning så jag fick betala tillbaka pengarna.
Dom kunde inte stoppa överföringen så detta va enda
alternativet och det va ju bra att jag skulle
få betala tillbaka dom.
Fick inbetalningen igår men det va för lite
jag skulle betala så ringde och sa att det va ju flera tusen
som va fel men hon sa att det va rätt.
Men så mycket pengar sa jag, det stämde.
Dom hade gett mig semester pengar och betalat ut
mina semester dagar från förra året.
Jaha bara tacka och ta emot inte mig emot =)

Så nu SKA vi köpa ny tvätt maskin, den vi ha ha ju varit
trasig länge nu och vi ha inte haft råd att köpa en ny.
Men nu äntligen, visst vi kommer ändå tvätta i tvätt stugan
också men ibland kan det ju hända olyckor med barnens
kläder och man måste tvätta direkt och inte kan vänta
1 vecka.
Så pappa ska komma nån dag och koppla ur den gamla
och kasta den och hjälpa oss att fixa den nya =)

Annars då?
Barnen växer och mår bra.
Eddie vill dock inte vara på dagis, grina då man lämna
honom och är mycket ledsen på dagarna på dagis också.
Det är inte roligt, idag grina jag själv när jag kom ut i bilen.
Jag mår så dåligt över detta, han ska inte behöva vara ledsen.
Förut kunde han grina när man lämna honom men inte
sedan, men nu är det ofta säger fröknarna.
Jag skulle vilja ha honom hemma men då blir det ju bara
värre sedan när han ska börja igen.
Måste prata med fröknarna, jag mår så dåligt över detta :(

=)

Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Stackars Eddie :( hoppas det blir bättre o han att han vill vara på dagiset. tråkigt både för dig o honom om det ska vara så :/ kram

2011-02-11 @ 08:01:00
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0