2011..


Hade en bra dag igår, god mat och trevligt sällskap.
Eddie somna 21.45 men vakna sedan 01.30 och va
vaken till 05.00 och Jag va kanon trött.
Sedan sov han bara till 6.20 men då fick Peter gå
upp och Jag sov ända till 11.00.
Nu ha Peter gått och lagt sig med Elvis, Jag å
Eddie sitter och kollar på film men han somna nog när som helst.
Då ska Jag passa på att städa här.

Detta år blir svårt att slå om man jämnför
med 2010 för då gifte vi oss
och Eddie blev storebror åt Elvis.
Men Jag ska ju bli Faster igen och det ska
bli väldigt spännande och se vad det blir
denna gång våran släkt verka ju bara
kunna göra grabbar ;)

Nej ska se filmen med Eddie nu.

Ha ett bra år allehopa.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0