Dag 6 – Typ av killar jag faller för.


Oj vad svårt, mina förhållanden jag haft har
killarna varit så himla olika.
Men det första man tänker på är ju utseendet såklart,
de är ju det första man ser.
Men när man lär känna en person så se man ju hur
personen är, man kan inte bara gå efter utseendet heller.

Kan inte riktigt sätta punkt på vad jag faller för,
men jag tänker på min Peter och varför jag fall för honom.
Vi "dejta" länge innan vi blev tillsammans,
han blev förälskad direkt men jag va så himla osäker.
Just för att han bodde 20 mil ifrån mig, jag va en partypingla
och ville väl vara singel längre just då.
Men när vi dejtat ett tag så kände jag att varje gång jag va
utan honom saknade jag han, mådde bra tillsammans med honom.

Vi blev tillsammans och det va otroligt jobbigt
att vi bodde 20 mil ifrån varandra, men vi träffades ofta.
Vi bestämde ganska snabbt att Peter skulle flytta till mig
och på den vägen är det =)

Oj nu ha jag inte ens svarat på frågan hehe.
Men det jag fall för hos Peter va (är) hans charm
och att han är otroligt snäll och omtänksam.
Han gör allt för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0