Onsdagdentolftejanuaritvåtusenelva!!!!


Eddie ha börjat på dagis efter jullovet och det
gick rätt bra första dagen igår att lämna han,
fast han hade ropat på mamma, pappa och
bebbe hela dagen och inte ätit någon mat.
Men idag hämtade jag den vanliga Eddie
så det va himla skönt att höra =)

Peter kommer väl snart hem, bussarna före hade
kört i diket och bärgare va påväg så förhoppningsvis
kommer han snart.

Hur går det med mitt nya liv då?
Jag ska ju inte äta ris, pasta, potatis,
strips eller godis/chips och bara dricka vatten.
Det går faktiskt bra, men jag ljuger om jag säger
att jag inte blir sugen när Eddie och Peter äter
typ ris eller potatis men jag klarar det och äter
det icke och jag trodde inte jag skulle klara det
men tjurig som jag är så klara jag de.
Ha gått ner 5 kilo på 2 månader och fortare lär
det ju gå nu när jag är hård =)

Elvis han växer och växer, kommer bli en
basket spelare av honom om han växer på
längden som han gör nu.

Nu ska jag ta och riva morötter till middagen,
korv i ugnen och potatismos till grabbarna =)

Kramiz

eddie

<3

Tycker ni att Eddie och Elvis är lik varandra?

Många tycker det men det tycker inte vi,
Eddie är en kopia av Peter och Elvis han
är mer lik mig så vore skoj om vi skulle få en
till och se vem den blir lik =)
Ja jag vill ha en till så nu vet ni det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0