Snart 3 år sedan!!!


=)

Detta togs för snart 3 år sedan, 3 år vart ha tiden tagit vägen.
Minns detta som igår, tyckte inte det va länge sedan vi fick ett +
på stickan och Eddie bodde i min mage.
Nu står vi här 3 år senare med 2 barn och dessutom gifta =)

Livet är underbart, barnen och Peter är det bästa jag har.
Men ljuger om jag säger att jag inte saknar att vara gravid
och en nyfödd, för jag saknar verkligen det.
Visst Elvis är fortfarande liten och de är för tidigt att skaffa
en till nu, men jag saknar det iallafall.

Jag SKA ha en till innan Jag är klar.
Vi får börja då Elvis är 2 år så blir det inte
så himla tätt imellan, men en till SKA jag ha iallafall.

Jag vill så gärna ha en Elton.
Eddie, Elvis och Elton skulle passa så himla bra ihop.
Om det skulle bli en tjej (vilket jag inte tror, vi kan bara
göra pojkar och jag är nog en pojk mamma) så skulle hon nog
få heta Elona eller Enyaa.
Så namn är klart bara en bäbis som saknas ;)

Nej nu ska jag inte prata om bäbisar längre för då kommer
jag bli sugen nuuuu och det går inte att skaffa en till än,
eller går det!?!?!?!? =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Allt går bara man vill!! det bestämmer man själv.



Men sen kan man inte bara skaffa barn för att få ha en bäbis för den tiden går sjukt fort över!!



Och dom blir stor. Ju större dom blir desto jobbigare är det med barn!! Tänk på "Små barn små bekymmer och stora barn stora bekymmer". Stämmer kanonbra det!



Sen är det kanonkul med barn och alla åldrar har sin tjusning. Fast ibland tycker man inte det när man är i en jobbig period!! För det kommer!! Som ett brev på posten. Så är är det bara!!



Sen är det underbart med barn som äldre föräldrar. Det är på ett helt annat sätt än när man var yngre. Man är mognare och har mer livserfarenhet. Vet vart man står på jorden osv. Svårt att förklara. Måste bara upplevas!! Sen blir man trött men det blir man även som yngre. Och man orkar kanske inte leka och stoja på samma vis med barnen som när man är yngre.



Jaja det är som det är med allt! Barn är underbart!! Men även jobbigt!! Men det goa över väger ialla fall!!



Kram Lisa!!

2011-01-29 @ 09:25:41
Postat av: Erika

Tiden bara springer fram!

2011-02-01 @ 22:17:52
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0