Snart Helg... Igen...


Skönt med helg snart igen, älskar helgerna då vi är
hela familjen tillsammans.
Men trist att veckorna rusa iväg för barnen växer mera
och mera och snart börjar Elvis också på dagis :(
Ha sökt in han till augusti, är ju tänkt att Jag ska börja jobba då.
Vill inte, men får Peter jobb så ska jag bara jobba 75% tänkte jag.
Är hellre hemma med barnen så jag vill inte jobba full tid,
vi klara oss iallafall.

Helgen är planerad, i morgon kommer grannen och
hennes dejt hit på middag.
På lördag vill Peter att vi ska åka och bada,
men har ingen lust vill hellre åka på drakborgen
men det vill inte han hehe så får se vad vi hittar på.
Söndag kommer Linda och hennes familj på besök,
ska bli roligt och hon ska även få sitt 5:e barn =)
Hon är underbar, stark som orkar jag beundrar
verkligen henne.
Hon ha 4 flickor så denna gång hoppas vi
på en pojke, jag och peter ha nämligen haft ett snack
med dom om hur man gör hehe ;)

Bantningen går sådär, är less och godis sugen
men jag håller jag från godis men äter lite pasta och
sånt men bättre det än godis.

Nej nu ska jag umgås med min man innan
han ska sova, på återseende.
kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0