Tisdag Morgon!!!


I natt vakna Eddie och ville se på film,
nej nej sa jag och vi gick och la oss på hans
madrass han ha på sitt rum som ska bli en mys hörna.
Sov kanon bra men ryggen va inte okej i morse.

Skjutsa Peter på skolan och sedan hem,
nu se Eddie på film och Elvis sover.
Jag skulle behöva plocka ihop här och diska
men tyvärr finns ingen ork men borde passa
på nu när Elvis sover och Eddie är så snäll.

Peter går kort dag i morgon sedan ledig torsdag till
söndag =) UNDERBART!!!
Vet inte vad vi ska hitta på men något
gör vi alltid, ut och gå och bara vara.
Så skönt när han är ledig och man njuter,
hela familjen samlad massa dagar det gillar vi.

Första helgen i februari ska MammaMormor låna
Eddie, han åker dit lördag och kommer hem måndag.
Jag ska ut med några vänner på lördagen och sova
länge på söndagen =)
Längtar redan, ska bli skoj att gå ut och parta lite
och sakna Eddie.
Visst jag tycker det är hemskt jobbigt då han är
borta, men de är nödvändigt också så man kan
sakna honom och få energi =)

Nej dags att börja städa.
KRAM

=)

Prinsarna mina, ni betyder allt för mig.
Ni är mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0