Längtar och väntar!!!


Ena dagen vill Jag ha ett barn till och andra dagen inte.
2 barn med 1 år och 7 månaders mellanrum är tufft ibland,
vissa dagar är lättare än andra och så kommer det ju såklart alltid vara.
När de är som tuffast säger Jag: Aldrig mera en enda unge för då hamna
Jag på psyk..... Men..

Inners inne så vill Jag ha ett barn till och det vill Peter också,
så ett barn till kommer de bli.
Men för att det ska bli så ska Peter ha jobb först, större lgh (radhus)
och en större bil.

Vi längtar efter ett barn till och väntar på att Peter ska få jobb.

Älskar mina barn så hjärtat svider och gör ont, kärleken till
sina barn går inte att bskriva.
För att veta måste man ha barn själv för att förstå,
kärleken till Peter är enorm men med och utan honom hade Jag inte fått mina
underbara barn.
Är så glad att Jag har en sån underabar familj, älskar er.

=)

Mamma och Fru =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0