Sjukstuga...


Elvis, Peter och Jag är sjuk.
Elvis ha feber, 41 grader i natt,
Peter jätte förkyld och Jag lite förkyld och har feber.
Peter är tjurig och jobba iaf, men ska sluta lite tidigt idag
för jag är helt knäckt här hemma.

På söndag är det Dop, så jag hoppas vi är friska tills dess.
Jag ha fått äran att göra tårtorna =)
Dom tyckte tårtorna jag gjorde till Elvis kalas va så fina
så dom fråga om jag ville göra till dopet och självklart
svara jag ja =)

=)

=)

Blev kanon nöjd med dom, den översta vart snyggast =)
Så typ sånna ska jag göra till dopet, fast det ska ju stå
Elliot och sedan istället för stjärnorna gör jag hjärtan.

Harebrakram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh vad fina och goda dom ser ut!! :) Fast man skulle ju inte våga äta dom och förstöra dom! ;)



Stackars er som inte är pigga. Många som är sjuka nu hör man. Det är inget roligt alls!!



Vi har också sjukstuga här! Men nu finns det hopp om livet i alla fall!!



Tur man har haft Kim här som har hjälpt oss jättemycket! <3 Guld värt!!



Krya på er!! Hoppas attni är pigga till på söndag och dopet!!



Kramisar!!

2011-07-22 @ 13:01:10
Postat av: Frida

Sv:

Ja det är en trea. Äntligen får jag ett sovrum! :) Den ligger på Åkersviksgatan - precis vid skolan.



Nä hon heter .. hmm .. Ingrid har jag för mig. Kan ha varit Inger. Jag vet inte riktigt vart hon bor. Jag har fått för mig att hon bor ganska centralt. Typ östermalm / södermalm :)



Jag ska göra en text och nått mer krimskrams på armen. En del av en låt-text. Du får se på söndag! :) hihi

2011-07-22 @ 19:15:30
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0