30 snabba frågor!!!

1. Var är din mobiltelefon? Brevid mig
2. Var är din andra hälft? Här
3. Ditt hår? Upsatt
4. Din mamma? På bingo
5. Din pappa? Hemma
6. Det bästa du vet? Familjen & Vännerna
7. Din dröm i natt? Ingen anning
8. Din dröm/ditt mål? Att peter får jobba efter skolan och att vi skaffa en till bäbis =)
9. Rummet du är i? Vardagsrummet
10. Din hobby? Familjen
11. Din skräck? Döden
12. Var vill du vara om sex år? I ett radhus med 3 barn =)
13. Var var du igår kväll? Hemma
14. Vad är du inte? Egoistisk
15. En sak du önskar dig? Massa pengar
16. Var växte du upp? Indal
17. Det senaste du gjorde? Slog på en film till Eddie på hans rum
18. Dina kläder? I garderoben =)
19. Din tv? Platt tv 
20. Ditt/dina husdjur? Dammråttor
21. Din dator? Snygg =)
22. Ditt humör? Olika
23. Saknar någon? Jaaaa
24. Din bil? Röd
25. Något du inte har på dig? BH
26. Favoritaffär? HM (barnkläder)
27. Din sommar? Mysa med barnen så mycket det går för sedan börjar jag jobba :(
28. Älskar någon? Mina barn och min man
29. Favoritfärg? Svart
30. När skrattade du senast? Idag
31. När grät du senast? Igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0