Dagis Plats!!!


Idag ringde Jag kommun angånde Elvis dagisplats,
han ha fått dagis plats från den 15:e augusit =)
Samma dagis som Eddie och samma avdelning,
dom va osäker på dagis om Eddie skulle få börja
på nästa avdelning för han låg på "gränsen" mellan
dom stora och små barnen så ena fröken fråga mig vad Jag
ville och Jag vill att Eddie går kvar där han är nu och det blir
bra för Elvis också så blir det en trygghet för honom att ha
storebror där =)

Sedan ska ena av mina bästa kompisars dotter också
börja samtidigt som Elvis och det kommer bli jätte bra.

Nu är Peter påväg hem också, han hade prov idag och klara det.
Igår gjorde han också ett prov och fick 144 rätt av 146 =)
Kanon bra, Onsdag till veckan är han klar.
Så måndag ska dom göra klart ett arbete, tisdag kommer
han börja kl, 16 och förbereda inför 3 rätters middagen på onsdag.
Onsdag börja han också kl 16 och jobba några timmar.
Så tisdag och onsdag blir man ensam på eftermiddagen och läggningen med
barnen, men det går bra har gjort det förr och jag klarar det så bra.

PUSS Å KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0