Faster!!!


Idag kl. 11.05 blev Jag Faster åt en kille igen =)
55 cm lång och 4166 gram tung.
Fick ett kort och han är så vacker, namn är inte klart än
så blir spännande och se vad han ska få heta.
Jag va hundra på att det skulle bli en tjej denna gång
då dom har 2 pojkar gemensamt redan men icke
det blev en snopp till som Svägerskan sa =)

Ska snart hämta Eddie på dagis, saknar honom så mycket idag.
Kl, 17 idag är det informations möte på dagis inför Elvis start,
Kajsa ska också gå då hennes flicka också ska börja där.
Elvis ha feber lill gubben, nästan 40 grader.
Han är så trött, grinig och har ingen ro alls i kroppen.
Han myser med Peter nu och det älskar han, han blir så lung i
Pappas famn den verkar vara bäst.
Men det har ju blivit så att Elvis är pappig medans Eddie är mammig.
Jämnfördelning ;)

Nej nu ska jag göra mig klar och åka på dagis, hämtar han lite tidigare idag.
Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0