Östersund!


Vi är i Östersund, har det underbart här och ha packat för att åka hem.
Men så fick vi erbjudande att stanna ett natt till för 100 kronor,
Peter va på direkt medans Jag vill hem.
Eddie leker för fullt och busa med kusinerna så han tycker
de är himla roligt så för hans skull så gav Jag med mig och
vi stannar tills i morgon.

Så snart kommer svärfar hit till hotellet så ska vi sedan åka
och äta lunch och efter det åker vi till Eddies kusiner och busar
resten av dagen, blir bjuden på middag där idag igen och Putte
ska koppla in en stereo till bilen =)
Åker direkt hem efter frukost i morgon, vill komma hem i tid.

Peter och Eddie är uppe i receptionen nu med Putte som
jobbar, Elvis sover så Jag ska vila lite med honom tänkte Jag.
Hörs kram kram

<3

Livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0