Fredag!!!

Skönt med helg :)
Ha ätit gott idag och sedan efter maten så tog Peter med sig Eddie på en promenad ner på affärn och handla lite fredags gott.
Elvis va så trött så han fick lägga sig, somna själv utan att kliva upp stor killen.
Idag fick Peter veta att han får gå upp och jobba 100 % istället för 75 %, så nu kommer han jobba mellan 7-15 varje dag.
Det blir ju ungefär 4.000 mer i månaden så de blir kanon bra, så nu ska vi kika på en större lägenhet och de känns super skönt.
Elvis behöver ett eget rum och Jag och Peter ett eget sovrum ;) Hehe.

Nu ska Jag plocka ihop lite, Eddie ha precis somnat.
Sovmorgon i morgon kanske?


Kommentarer
Postat av: Rikke

Heeej!

De blir Isa igen. Hon vill så gärna en gång till och hon är endå 37 pannor.

Hon är 10år äldre än mig och de går inte att vänta så länge till, så de blir hennes tur.

Jag tar 3e ungen!=)

Fast jag är sååå rädd för allt runt om att vara gravid så jag kanske inte törs...Vi får se...

Men de blir ISa igen:) hon är redo=)



Bamse kram !

2011-10-26 @ 09:37:39
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0