Lyckligt Lottad <3


Ha suttit och kollar på programmet drömmen om
ett barn, sorligt och otroligt bra program.
Många kan inte få barn och vill såååå gärna, medans många
gör aborter.

Jag är såå otroligt glad och lycklig att Jag och Peter fått
2 barn, 2 glada och friska barn.
Det är inte alla som får de, vi ha haft tur som fått så sina
prinsar <3

Vet att Jag skrivit detta förr och Jag vill sååå gärna ha en
till prins i mitt liv, ett till barn sedan är Jag klar med
att göra barn till denna värld ;)
En till pojke i våran familj, fast Eddie vill ha en
lillasyster säger han.
Får Jag och Peter bestämma så vill vi ha en pojke till,
självklart blir vi ju lika glad vad det är blir.
Men alla önskar!!!

När det blir ett till barn det ha vi inte planerat, inte blir det än
iaf vill att Eddie och Elvis ska bli lite äldre först.
Sedan är det ju inte säkert vi kan få flera barn heller, det vet man
ju inte och skulle det vara så att vi inte kan få fler då är de ju så.


Trivs än sjukt bra på jobbet, Jag älskar mitt jobb och arbetskamraterna
är toppen men vissa är såklart på botten men de står jag ut med ;)

I helgen måste de bytas däck på bilen, de börjar bli halt ute nu så nu
är det dags så ska ringa Pappa i morgon och hoppas han kan byta dom
i helgen plus bjuda på middag ;) Hehe.

Med barnen är de bara bra, Eddie pratar och ha börjat gå på pottan =)
Han sjunger och är så himla duktig, är som en riktig pappegoja.
Skönt att han börjat gå på pottan också, är så gulligt när han springer
runt här med kalsonger =)

Elvis är det full fart på, han klättrar överallt.
Ramlar och slår sig hela tiden, men ändå ska han upp
igen ändå.
Just nu har han en hemsk hosta på natten så ha börjar med
astma medicinen igen så hoppas de blir bättre.

Det går bra för dom på dagis, dom vinkar hejdå på morgonen och när man
slutar jobbet och hämtar dom blir dom sååå glada och ska pussas och kramas.
Skönt att det funkar på dagis, då kan man jobba utan att vara orolig.
Det är super bra personal på dagis också och de gör mamma och pappa hjärtana lättade.

I morgon är Jag ledig men barnen ska på dagis iaf, dom behöver leka av sig
och det behövs städas hemma.
Men dom får gå kort dag.

Nej nu ska jag sova, godnatt!!!

<3

Världens finaste syskon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0