Orolig och rädd!!!

Varit på återbesök till ögon idag, de gick bra. Ögonen ser bra ut men huvudvärken är dom oroliga för, så ska på återbesök om nån vecka och är de inte bra då ska dom göra en hjärn röntgen för att kolla, läkaren kunde tro att de är en hjärt tumör :( så nu går man omkring och är orolig och mår skit. Är rädd att dö ifrån barnen, hur ska dom klara sig utan sin mamma? De behöver ju inte vara farligt heller, men man tänker ju allt möjligt och nu vill jag göra detta och få de gjort så man kan tänka klart.


Kommentarer
Postat av: Pia

Usch då! Klart man blir orolig... Är säkert ingenting men bra att dom vill kolla! Hoppas det går över!

2011-10-26 @ 12:12:14
Postat av: Jag

Jag är jätte orolig men alla lugnar mig och säger att de är säkert inget farligt, så hoppas på de.

Ska kolla upp järnvärdet och sånt också, men ska iaf göra en hjärn röntgen för att utesluta nått och för att jag ska kunna hålla mig lugn.

mår inte alls bra av detta besked idag, svårt att andas och ont i bröstet :(

2011-10-26 @ 21:57:48
Postat av: Lisa

Men fy!! Hoppas att det går till sig!! Kram

2011-10-26 @ 23:41:42
URL: http://Snuttstendahl. Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0