Länge Sedan!!!


Har inte tid att blogga längre känns de som.
Jobbar och när man kommer hem ska man laga mat,
ta hand om barnen och fixa allt annat.
Tur vi är 2 hur hade det annars gått?

Jobbet rullar på och jag älskar mitt jobb, aldrig trivts
så bra på ett jobb förut så detta är super.
Jag längtar till jobbet faktiskt, men i morgon blir det kort
dag så hinner jag hem och tvätta och städa innan barnen ska
hämtas från dagis och gubben från jobbet.

Annars mår vi bara bra, Elvis går för fulla muggar nu (äntligen).
Trivs bra på dagis gör dom och de känns kanon bra,
blir tyvärr långa dagar ibland för dom och dom är trötta och
griniga när dom kommer hem men snart är dom van.

Snart fira Jag å hjärtat mitt 1 år som gifta =)
Då ska MammaMormorSvärmor ha barnen över natten,
så vi ska ut och äta och gå på bio tänkte vi och sedan bara mysa
och rå om varandra.
Ska bli skönt, vi behöver egen tid för oss själva nu när vi jobbar hela
tiden och är trötta på kvällarna så Mamma är guld värd som ställer
upp och vill ha barnen då <3

Livet är toppen och jag är så stolt och lycklig över min familj,
älskar er prinsarna mina.

Tjatar och gnöter, ändrar mig från dag till dag om jag vill
ha en till prins (eller en prinsessa) i mitt (våra) liv.
Jag vill så gärna så gärna ha en pojke till, samtidigt som jag är nöjd med 2
barn men nja 3:e och sista tror jag på ;)
Peter är nöjd nöjd nöjd MEN han säger även att om jag så gärna vill
ha en 3:e så kan han tänka sig det han med.
Sedan vill vi båda ha en pojke till och bara för de så kommer de bli
en flicka, självklart kommer vi bli lika glada iaf absolut men OM man får
bestämma så beställer vi en pojke ;)
Alla önskar sig antingen pojke eller flicka men man blir ju lika glad för de,
bara barnet är frisk så spela könet absolut ingen som helst roll.

Nej avsluta detta och mysa medans man orkar hålla sig vaken, blir numera
tidiga kvällar här runt 21 tiden =)

Pösspåersålänge

=)


Kommentarer
Postat av: Pia

2011-09-13 @ 21:22:05
Postat av: Pia

Ja det är jätteskönt när dom kam sitta! Gå är skönt med men då får man ju jaga dom en massa :) Nathalie fick också sin första tand vid 4 mån! Kul att se att det är så olika syskon emellan!

2011-09-13 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0