Är i valet och kvalet!!!!

Nu har Jag fått veta att den 14:e Maj ska Jag börja i Finsta på Hemtjänsten.
Känns bra när vi fått veta att vi får ännu en ny chef i Granloholm, men sedan ha Jag fått ett annat jobb erbjudande som kommer innebära att Jag kommer jobba mycket mindre fast de är också heltid, ledig som mest 9 dagar på raken men de innebär att Jag måste säga upp min tjänst i kommun men får en annan tjänst istället.
Jag ha haft ont i magen idag och funderat fram och tillbaka och de lutar åt att Jag kommer säga upp mig i kommun.

Sommaren kommer bli kanon med de nya, mycket ledig och de är ju skönt på sommaren.

Grillade idag till middag, hur gott som helst.
Båda barnen ha precis somnat, Jag ska jobba 7-12 i morgon men sedan ledig resten av helgen.

Vi trivs fortfarande sjukt bra i radhuset, de bästa som kunde hända känns de som.
Underbart att ha stort och kunna röra sig, andas på nytt och få må bra.
De enda som behöver fixas är vårat sovrum, köpa 2 byråer och få bort alla sopsäckar där inne men känner ingen brådska då alla andra rum är klar.

Längtar till skattepengarna kommer också, i år fick vi båda tillbaka en rejäl slant så de blir en semester och njuta :)

Nu ska Jag vara social med maken, trevlig helg.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0