Blind!

Vaknade i morse med en huvudvärk från h-vete och blind på ena ögat :(
Klev upp och kolla i spegeln då är högra ögat lika rött som en tomat, ja då ha ögon skiten kommit tillbaka igen.
Ringa jobbet och säga att Jag blir hemma, ska på sjukan nu halv 11.
Har återbesöks tid i morgon men kan inte vänta de gör så ont, när ska man få lugn och ro?
27 år och dessa problem Jag blir tokig, ska rings försäkrings bolaget som läkaren sa och anmäla detta för Jag får ut pengar för detta plus att Jag är döv på ena örat :(

Jaja finns dom som har det värre men detta är så jobbigt, skulle vilja gå ner och jobba 75 % bara, ska fundera på de för de är tufft att jobba heltid och med dessa problem som kommer så ofta är de inte roligt.

Ska göra mig klar nu sedan ska Jag hem och fixa till grovköket/tvättstugan för just nu ät de kaos där inne.

Ha en bra dag kära läsare.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0