Hittat hem <3

Äntligen bor vi i vårat nya hem, känns så underbart. Trivs som fisken i vattnet, barnens rum, lekrummet, toaletterna och köket är helt klara men vardagsrummet och vårat sovrum är det en del saker som ska fixas.
Sedan ska de upp tavlor överallt men de får komma eftersom.

Detta ångrar jag inte för en sekund, detta va de bästa som kunde hända.
Barnen ha ett eget sovrum var sedan lekrummet tillsammans, det ska rensas bland leksakerna för dom ha alldeles för mycket.
Sedan ska vi sälja iväg garderoben som står ivägen i hallen för där under trappen ska jag göra mysigt så de blir som en lekhörna så dom ha leksaker nere också.

Va på återbesök på öron idag och min hörsel är skit dålig så i morgon ska jag ringa försäkrings bolaget för att dokumentera detta för jag ska få ut pengar eftersom jag kommer få leva med detta för resten av livet :(
Känns tråkigt men samtidigt är jag så van så jag tänker inte på detta, får jag åt en summa pengar så är de ju bra men vore ju bättre men en bra hörsel istället.

Nu ska jag se bb sedan sova, god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0