Jag mår så otroligt bra <3

Har en längre tid inte alls mått bra, har inte visat det utan försökt varit glad och så iaf.
Men nu mår Jag så himla bra, flytten hit är de som gjort att Jag mår bra igen plus att Jag fick jobba kvar där Jag är nu.

Att bo i en 3:a med 2 barn plus oss det funkade men va otroligt jobbigt, orkade inte ens städa eller ha snyggt.
Kändes bara så jobbigt när man inte trivdes, men nu städar vi varje dag plockar undan hela tiden och vill ha fint omkring oss.
Barnen trivs så bra, dom sover så bra på nätterna.
Förut vakna alltid någon på natten men nu sover båda hela nätterna igenom, nån gång ha dom vaknat men inte ofta.

Alla möbler är nya nästan, fått köpa nytt och verkligen börja om från början.

Köpte byråer i helgen så nu är de 1 kvar som Jag strax ska börja med, känns skönt för nu är de bara en skänk eller nått ner till vardagsrummet sedan så är allt klart :)

Jobbet känns himla bra, bästa arbetskamraterna som man även kan träffa och umgås med privat.
Sedan finns de ju såklart vissa som man inte alls kommer överens med men så är de på alla ställen och de kommer man nog aldrig ifrån.

Nu ska Jag fortsätta så Jag är klar till jobbet, börjar 15 idag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad bra att du mår bra, låter som ni fått det kanon :D

2012-04-23 @ 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0