Hemma

Barnen är hemma idag, dagis är stängt och Elvis ha lite feber.
Läkaren sjukskrivde mig 2 veckor till, så den 10:e september börjar jag jobba igen då på hemtjänsten :)
Kollar på film med barnen nu på deras lekrum, köpte en dvd igår och så hade vi en tv men den är så liten så ska sälja den och köpa en större till dom.
Sedan på onsdag hämta jag bäddsoffan hos brorsan, nu ligger vi på madrass på golvet :)

En kompis fyller år på lördag så fundera på att följa med dom ut då, men ha ingen barnvakt.
Visst Peter är hemma men vill kunna sova dagen efter och inte kliva upp 6 så får se hur jag gör.

Nu ska jag fixa lunch åt prinsarna sedan ska Elvis sova, hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0