Röntgen

Fick tid på VC idag och fick träffa en läkare, fick åka direkt upp på sjukan på röntgen. Vänta vänta och till slut va de min tur, sedan vänta igen för att få veta svaren. Visade inget konstigt alls så fick åka hem, så i morgon ska Jag ringa en sjuk gymnast och ringa tillbaka till läkaren som ville sjukskriva mig. Vill ju jobba men nu går de inte och min rygg är viktigare, ha så förbannad ont så kvällen ha gått åt till att grina och tyckt synd om mig själv. Men nu ska Jag vila och inte hålla på och städa, fått nån mani kan inte hålla mig ifrån städningen blir tokig om de ligger en enda sak framme som inte ska vara framme måste lära mig vi har faktiskt 2 små barn ;) Så stökigt får de vara. Ha fått skit ikväll, tur Peter finns vid min sida annars hade Jag brutit ihop totalt och inte orkat. Han ställer alltid upp, jämt. En snällare människa och bättre pappa till barnen hade jag inte kunnat fått. På fredag skulle jag vilja gå ut, Kajsa är så sugen som inte varit ut på 1 år men nu äntligen är hon "fri" så vi måste ut och ha lite roligt. Men svärmor kanske kommer så får se och dessutom om jag ha så ont och måste äta värk tabletter så blir de Inge alkohol så får nog vänta. Nu ska jag sova är så trött och slut, Peter ha hunnit somna redan stackars som kliver upp halv 6 varje morgon och efter denna kväll lär han va trött i morgon stackarn. Men vad gör han inte för frugan som mår dåligt, men snart så är jag bra och får ge igen <3 God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0