Stolta föräldrar :)

Sedan länge tillbaka, i mars kanske så ha Eddie varit utan blöjor men haft då han ska göra nummer 2 och sova.
Dagis ha gjort de mesta då vi varit lite lata, stor eloge till dagis :)
Sedan kom de här med nappen och de gick ju över förväntan, nu i 3 dagar ha han inte sagt ett ord om nappen så Jag sa till Eddie idag att blöjorna är slut och att vi köper inte flera nu ( har 2 kvar i nöd), men Mamma Jag behöver blöja för när Jag ska bajsa och sova.
Nej sa Jag du är stor kille nu, jaha sa han och gick med på de.
Så nu sover han utan blöja och Jag kolla han nyss och än ha han inte kissat iaf, peppar peppar.
Vi ha lovat en leksak för att han och Elvis slutat med napp så de ska dom få välja själva, sedan så ska Eddie få en till när han slutat med blöjan helt.

Är så otroligt stolt så Jag skulle vilja gråta, stor grabbarna.
Trodde aldrig och då mena jag aldrig att Eddie skulle sluta med napp, den ha varit med överallt de ha inte gått att lämna den för så ha helvetet brytit ut men de ha ju gått sjukt bra.
Bara första natten som han grina 1 gång sedan inget alls :)
Elvis va de svårare med men de ha gått bra iaf, tur dom ha snuttarna och gosedjur :)

Ikväll satt Jag och Peter och prata om lekrummet, vi ska fixa de åt grabbarna så fort som möjligt nu.
Vi har ju alla möbler utom en liten soffa och en tv åt dom, sedan lite små saker som förvarings saker men ska fixa allt snart och sedan kör vi igång :)
Peter får bära och möblera medans Jag kollar på, kan ju inte bära med ryggen nu.

Pratade med en kompis ikväll, vi satt över 1 timme och prata och Jag fick kämpa för att hålls tårarna tillbaka men när vi lagt på då bröt Jag ihop.
Tycker så fruktansvärt synd om henne, Jag mår så dåligt för henne och barnens skull.
Ingen och då mena Jag ingen ska behöva lida så mycket, Jag kommer aldrig lämna henne aldrig.
En finare vän får man leta efter, älskar henne så otroligt mycket och Jag finns 24 timmar om dygnet och de vet hon.
Synd man säger de alldeles för sällan, men hon vet att Jag älskar henne och barnen.

Nu måste Jag försöka koppla av så Jag kan åka till henne i morgon, finnas där och hjälpa henne <3

Sov gott kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0