Underbar vecka <3

Fredag och helgen är här, skönt men vi ha haft helg hela veckan ändå :)
Haft en sån bra vecka hela familjen tillsammans, i onsdags va vi på drakborgen hela dagen sedan åkte jag på bingo.
Igår så kom svärfar och hans bror hit, barnen blev så glad <3
Idag åkte vi till Birsta för att köpa kalsonger till Eddie, han valde själv :)
Sedan va vi ute och lekte i lekparken nån timme, underbart <3

I morgon ska vi till Härnösand på höst marknad sedan ska brorsan med familj bjuda på middag :)
Dom hade även en bäddsoffa vi skulle få och vi kom ju på att vi hade en till tv så nu ska barnens lekrum äntligen bli klart :)

På måndag börjar Peter och jobbar, Jag blir hemma då ryggen inte är bra och ska till läkaren på morgonen så får se om hon sjukskriver mig 1 vecka till.
Jag hoppas verkligen de, vill börja i hemtjänsten nu känns mycket bättre.

Snart 2 år som gifta också, hoppas man är ledig då och att mamma är ledig så hon kan ha barnen.
Så ska vi ut och äta och bara rå om varandra, hotel 1 natt vore ju mysigt så kanske blir de också.

Nu ska jag slå igenom mina gröna och sova, har nämligen tvätt stugan i morgon 06.00 :(
Fanns ingen annan tid och de är de största tvätt berget jag sett så vi hade inget val, hatar att se tvätt får panik!!!

Natti Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0