Värdelös :(

Åkte med barnen på dagis, gick kanon bra. Eddie sa inte ett ord om nappen, han vet väl nu att de inte är nån ide för de finns ingen :) Elvis vet Jag inte vart han gjort av sin napp så han fick vara utan han med och de gick bra. Får se hur de går när vi hämta honom för de första han säger då är att han fråga efter nappen. Jag ligger i soffan, känner mig totalt värdelös som inte kan lyfta ett finger pga ryggen, har så jävla ont nu så Jag tror Jag dör av smärtan snart. VC ringer snart upp, ska prata med läkaren om sjukskrivning och be om nummer till en sjukgymnast. Jag måste få hjälp nu detta funkar inte längre, Jag måste ju kunna leva. Sedan ringa Folksam också, man får tydligen ut pengar om man gjort sig illa hemma. Det va mamma som berätta de jag visste faktiskt inte de, fritids försäkring kallas de. Så får se hur mycket jag får, fast skiter i pengarna vill hellre bli bra. Nån som vet vart man kan hitta en one pieze till normalt pris för vuxna? Vill så gärna ha en, mysigt att gå hemma i. Nu ska jag vila tills dom ringer sedan får vi se hur de blir om jag får en tid idag eller när de blir, måste iaf tvätta lite idag tur att de inte är tungt för ryggen. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0