Påväg upp!

Äntligen börjar jag må bättre, eller huvudet kanske man ska säga :)
Huvudvärken är inte lika hemsk, jag mår så mycket bättre.
Bilen startar igen, fick ringa bärgare som tog hem den och igår starta den men våga inte köra iaf.
Pappa skjutsa mig ;)
Men i morgon ska jag köra den så hoppas den starta sedan ;)

Snart jul, längtar verkligen ska bli så mysigt och för en gångs skull vara ledig på julafton.
Ha jobbat jul sedan 9 år tillbaka men detta år då vi ska fira hemma så la jag ledigt :)
Måste iväg och köpa sista julklappen, sedan 2 paket till barnen också och Peter.

Ha fått korten på barnen från dagis Gud så fina dom blev, köpa ramar nu bara och hänga upp dom :)

Kramiz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0