Bakis Söndag!

Igår morse då Jag vakna va Jag så svälld i ansiktet, mest på sidan av kinderna ner mot halsen.
Hade (har) så ont då jag öppnar munnen för mycket, så ringde Sjukvårdsrådgivningen som sa att jag skulle åka in.
Ringde mamma och fick lämna barnen tidigt, åkte sedan direkt in.
Läkaren kunde ju knappt ett ord svenska så man fatta halv 7, men de vi fatta va iaf att vi skulle avvakta då jag inte har feber och mår annars bra.

Så efter de åkte in vill Birsta för att handla och sedan hem för att börja rensa förrådet och körde ner saker till andra förrådet.
Sedan kasta vi en del saker och gav bort lite till min moster.
Vid halv 5 gick Jag bort till anna en jobbar kompis, drack nån cider och begav oss sedan till Timrå för att fira Katarina som fyller år i morgon.

Åt och drack gott, skulle ta de lugnt men så säger man väl jämt? ;)
Vid halv 12 åkte vi in till stan och gick på krogen, sjung och hade trevligt men jag hade så ont så vid 1, halv 2 ungefär så skulle Johanna och hennes tjej åka hem så fick skjuts med dom :)
Somna direkt och vakna strax innan 10 i morse.
Inte bakis men otroligt törstig och pizza sugen :)
Efter vi städat och plockat in tvätt och tvättat åt vi pizza, sedan la vi oss på sängen och prata tills mamma ringde och sa att dom kom.

Skönt att få hem barnen, även om jag ska erkänna att de varit skönt med barnvakt ett dygn :)
Man får en annan energi :)

Nu ha jag 39 graders feber och mår Inge bra, så när barnen somnat ska jag också lägga mig tills kl. 8 för att se Ove Sundberg sedan lägger jag mig för natten.

Börjar inte fören 16.30 i morgon men de blir dagis för barnen iaf så jag får vila i lugn och ro och börja packa lite smått och köra ner saker till radhuset.
Inte långt kvar till in flytt nu och jag vill inte mer än att flytta i morgon om de gick.
Men snart så och de ska bli så skönt med allt nytt samt köpa nya möbler.

Nej nu somna Eddie så ska kliva upp så Peter kan lägga Elvis.

God Natt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0