Loppis!!!

Funderar på att ordna en loppis, ha tusen tusen tusen kläders plagg att sälja iväg.
Från storlek 50 till 86, behåller ju såklart det som betyder nått speciellt men sedan ska alla barn kläder bort.

Även vardagsrums möblerna ska iväg, men dom blir sålda slutet av denna månad.
En tjej från Östersund som ska komma och köpa dom :)
Så de blir tomt i vardagsrummet tills vi flytta, bara soffan kvar och tv såklart :)

Men vi köper nytt den dagen vi flytta så får vi vara utan sålänge :)

Ska bli så skönt att flytta, kollade in köket igår och Gud vad snyggt det blir.
Pappa ha köpt en diskmaskin åt oss, hur underbart som helst med diskmaskin.
Kommer nog va de bästa med allt.

Köpte en skotork idag, skönt på vintern plus att man kan använda den så skorna blir varm innan man ska sätta på sig dom :)

Längtar så mycket till flytten, allt blir så mycket bättre.

Nu ska vi mysa lite innan middagen ska fixas, ikväll blir de film när barnen somnat och i morgon ska Jag jobba mellan 7-12.
Fattas folk då nån är sjuk så dom beordra ut mig idag :)
Men Jag sa igår att är nån sjuk så ring mig för extra pengar är ju aldrig fel :)

Ha en bra kväll, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0