Ny Soffa :)

Vi ha länge velat haft ny soffa, men bestämt att nu väntar vi tills vi flytta.
Men så satt Jag och kollade på blocket ikväll och hitta en divan soffa, kanon fint till billigt pris.
Så ringde och den fanns kvar men va en som skulle komma i morgon vid lunch och kolla men va den nån annan som ville komma ikväll fick dom de.
Ringde grannen och kunde köra släpvagn så Peter åkte iväg, ringde och sa att han köpt den.
Jag hade ju bara sett kort så blev nervös att Jag inte skulle gilla den, men så kom dom hem och Jag är mer än nöjd med tanke på vad den kosta :)

Så nu ska vi få iväg den gamla bara :)
Blev trång nu men de är bara 1 månad tills vi flytta så skit i samma :)

Lägger upp en bild men det syns dåligt plus att vi ha Eddies lego bord just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0