Tandläkaren :)

Idag hade Eddie tid hos tandläkaren 10.20, Jag hade semester idag.
Elvis fick gå på dagis och Eddie fick vara ledig.
Åkte till tandis och de gick sååå bra, han va så duktig.
Sedan ville han äta kyckling på donken så de blev så, först hämtade vi Kajsa som ville med.

Åt och sedan gick vi på Ikea och sedan djur affären då Kajsa skulle köpa en hamster till sin dotter som fyller 7 år på fredag, blev sugen på en Jag med dom är ju så söta.
Eddie vill också ha en som ska heta Bäbis säger han :)
Tyvärr vill inte Peter men nått djur ska vi ha då vi flytta så är de.

I morgon är de jobb och dagis som vanligt, hoppas att barnen håller sig friska nu så man får en lön nästa månad.
Denna månad hade Jag 6 VAB dagar och så Peter 2 stycken, tur man får pengar från FSK men de är ju inte många kronor.

Igår började BB också, blir en rolig omgång detta plus att en tjej är gravid och ska föda barn om 4 veckor.
Hoppas hon får vara kvar tills hon fött iaf :)

Nu ska Jag mysa med Eddie så han somna.

Roligt med kommentarer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0