..........

Jobbat idag och vad ska man säga?
Hur kan chefen ta in folk som inte kan jobba, gör inget, är uppkäftig, säger fel saker till gamlingarna, tar med sig jobb nycklar hem och bilen.
Behöver Jag fortsätta?
Man blir ju knäpp, folk är sjukskriven för dom är helt slut och fått göra allt då dom jobbat med dessa personer.
Ska de vara så?
Nej, Jag har aldrig gått in i väggen pga, av jobb men känner snart att Jag också kommer göra de.
Orkar snart inte mera, funderar på att söka mig vidare eller testa på nått annat är less nu.
Jag som längtade tillbaka till jobbet, nej det ångra Jag att Jag sa.

Hoppas det blir bättre när den nya chefen kommer, kan inte bli sämre iaf.

Nu ha Jag en hemsk huvudvärk, snorig, hosta och känner att feber är påväg.
Men ska försöka jobba veckan ut iaf.

Va bort till radhuset förut, dom ha rivit hela köket nu och det kommer bli sååååå bra.
Orkar inte ens bry mig hur de ser ut här hemma längre, vi vill bara flytta och få större nu och få ett fint hem :)

Nu säger Jag god natt ska sova när barnen somnat, mår inte alls bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0