Ny vecka och

Nya tag!!!!

Från och med i morgon så börjar jag, inga kolhydrater eller minska ner iaf.
Skippa pasta, potatis, ris och bröd.
Inget godis den första månaden men sedan ska jag unna mig 1 gång i veckan iaf.
10 kilo först till att börja med, sedan får jag se hur det går.
Nu skriver jag detta här också för att kunna gå tillbaka och peppa mig själv, samt att ni som läser ska se detta så jag inte kan fuska.
Nu är jag sten hård så är de och jag hoppas för min egen skull att jag klarar de, fundera på att köpa nutrilett och dricka till lunch på jobbet sedan äta middag hemma med familjen.

Tur man är ledig i morgon så ska jag göra ett schema, för nu jäklar.
Sedan börja ut och gå, synd de är så mörkt på kvällarna för då går jag inte ensam.

God natt!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rikke84

Näe de är fruktansvärt när man drömmer så... när man inte vet om de är sant... i går när jag la mig va jag lite RÄDD att drömma samma dröm igen...ihi!



Oj vad du är duktig,jag körde på lchf ett tag och mådde riktigt riktigt bra.

Fast jag åt frukostbröd så jag gick inte ner i vikt,fast de va inte de jag ville åt.utan energin som den dieten ger och lyckan:) man blir skit pigg och skit glad!

Bort med alla kolhydrater.

Jag försöker att inte äta så mycket kolhydrater nu oxå... kolhydrater gör mig så trött och sen blir jag hungrig så snabbt.

Tacka vet jag riktigt fett:)



Stort lycka till!

2012-01-31 @ 09:42:57
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0