Saknad <3

Idag är saknaden efter barnen enorm, Jag vill bara gråta och skrika.
Men för mitt eget bästa är det bra att Jag är här, men som Mamma vill man vara med sina barn.
Prata med Eddie för ett tag sedan och han vill komma hit, får se vad dom säger på ronden kanske kanske får Jag åka hem men Jag tvivlar på det.

Tidigt i morse vid 5 vakna Jag och hade sååå ont i ryggen så fick Alvedon men det häller inte :(
Fick då även veta att ena ryggmärgs provet visade ingenting konstigt, himla skönt men vart kommer allt ifrån undrar man nu?

Dom tog yttligare massa blod prover i morse, orkar inte tänka så mycket blir bara knäpp.
Skulle vilja ha hit familjen men det blir nog stökigt att ta hit barnen, får se efter ronden och blir Jag kvar måste dom få komma för Jag klarar inte en dag till utan dom.

Jag är oerhört tacksam för allt dom gjort här, underbar personal och alla prover dom tar hela hela tiden.
Dom är oroliga och vill ju såklart veta vad det är för fel, Jag är ung och ska inte ha dessa bekymmer säger dom så dom vill göra alla prover och se så allt är okej såklart.
Stor eloge ska dom ha iaf för dom ha bemött mig så otroligt bra och är så himla gulliga.

Nu ska Jag gå och läsa tidningen i dagrummet, Jag och alla gamlingar ;)
Det är ju en stroke avdelning så det ligger bara äldre här över 70 år förutom Jag hehe.

Älskar min familj så otroligt mycket, alla vänner och ni andra.
Fått sånna fina kommentarer och alla bryr sig verkligen och det värmer i hjärtat.
Tusen Tack till er alla <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Hur mår du? Hur går det? Har fått komma hem än? Kram

2012-01-12 @ 18:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0