Underbar dag med dom som betyder mest <3

Igår va Jag och Peter på sjukhuset, gjorde röntgen på hjärtat och skiftröntgen.
Svaren får Jag på måndag, orkar inte tänka att nått är fel utan nu tar Jag dag för dag.
Fick gratis lunch på Vårdhotellet igår också :)

Efter vi va klar åkte vi och handla, sedan hem och åt middag och sedan åkte Mamma hem.
Stort Tack som va med barnen från morgon till 4 då vi kom hem, åkte en snabbis på dagis också för att hämta kläder och där blev vi ett tag då fröknarna ville prata och fråga hur Jag mådde.
Dom är verkligen super gulliga <3

Idag va vi på Ikea för att handla lite små plocka och så fick barnen leka och så åt vi lunch där :)
Sedan åkte vi hem och tog tag i barnens rum, rensa och fixa till så nu är vi nöjda :)
Vill fixa hallen men vet inte än hur vi vill ha de så de får vänta.

Sålde iväg en skötväska idag också, ha lagt ut lite saker till försäljning man har alldeles för mycket ;)
Om de skulle bli fler barn så finns de saker kvar :)

Nu ha barnen precis vaknat så vi ska se en film och ta fram lite lördags gott :)

Underbart att vara hemma med familjen, nu tar man inte saker för givet och allt är så underbart känner oss som nykär på nytt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0