Kär <3

Jag älskar dig Peter över allt annat, finns ingen som dig. Du är min stora kärlek och kommer alltid vara, livet ut. Livet går upp och ner, för alla. Jag ha sagt de förr och säger de igen, flytten hit till radhuset gjorde allt bättre. Mer plats och vi trivs så bra, mår man bra blir förhållandet bättre också :) Jag hade aldrig orkat länge till i lägenheten, man kände sig så instängd. Idag ska ju barnen till Momma så de ska bli skönt, Jag och Peter får dessutom tid för bara oss och de behöver man ibland. Även om man saknar barnen, men vi vet att dom har de bra där och behöver inte vara oroliga. Tänk första gångerna man skulle lämna bort sitt/sina barn då va man orolig och sov dåligt, de är ju ändå sina barn så de är inte konstigt. Vakna tidigt gör Jag än, måste alltid ringa på morgonen och kolla så natten varit ok sedan kan jag somna om ;) Nu ska jag packa deras väskor sedan invänta Eddie som sover än, äta frulle sedan åker vi. Elvis vill va hos momma men Eddie kommer grina sa han igår, han ha blivit så mammig nu senaste veckan. De är jobbigt och säkert ännu värre för honom, Lill gubben <3 Elvis anpassa sig efter allt, än så länge. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0