Saknad <3

Idag ha vi sagt Hejdå till alla, ett jobbigt farväl för alla såklart men främst för Eddie som grinade, vi kunde inte ens ta i han eller prata med honom. Hans stora idol kusin Rasmus, Eddie ser upp till han så himla mycket. Grinade och ville att han skulle följa med, släppte han inte vi fick tvinga med honom :( Jag önskar sååå att vi bodde i samma stad så man kunde ses oftare. Elvis va ledsen först men han förstår inte lika bra som Eddie gör, Eddie vet att vi åker hem i morgon och att det dröjer sedan tills dom ses igen :( Vi ha haft de toppen, de ha varit så himla roligt. Haft de fantastiskt, helt underbart. Detta gör vi garanterat om nästa år igen :) Ska bli skönt att komma hem i morgon, Jag har sån hemlängtan nu. Hemma är alltid hemma <3 Sedan på Onsdag ska barnen till mormor och Kalle och stannar tills på lördag. Jag och Peter åker upp hit igen på torsdagen för på fredag är de begravning :( Jobbigt, samtidigt är de bra att de blev då för jag ha ändå semester och Peter behöver bara ta ut en dag ledigt. Begravningar är alltid jobbigt, oavsett. Barnen skulle säkert tycka om att träffa alla igen, men begravningar är inget för dom se alla ledsen nej dom ha roligare hos mormor och kalle. Nu ska vi avsluta denna kväll med kortspel och lite vin som alla andra kvällar :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0