Snyfft :(

Precis som Jag trodde, Eddie grina när Jag skulle åka hem. Han fick en kram, puss och nos och så skulle Jag stänga och åka men så kom han på att Jag skulle få en till kram och en till och en till och en till men sedan sa Jag att Nu måste Jag åka och då grina han ännu mera. Väldigt jobbigt att behöva åka då, men hade blivit värre om Jag fjantat på så lika bra att åka. Kändes inge bra men ringde och då gick de bra och dom skulle åka på stranden och bada :) Ikväll ska Jag och Peter på bilbingo, får passa på medans man är barnlediga :) Nu ska Jag vila 1 timme innan Jag sätter igång med städningen, tar övervåningen idag och här nere i morgon. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0