Kärleken <3

Är evig när vi är tillsammans <3

Kärlek är fint, bra och alldeles alldeles underbart.
Kärlek kan betyda mycket, Jag har den största kärleken till mina barn och såklart Peter som gjort så vi fått dom finaste barnen man kan ha.

Min mamma, pappa, syskon och övrig släkt betyder också mycket samt mina fina vänner <3

Utan er vore Jag inte den Jag är idag, Jag är så stolt och glad som har så fina människor omkring mig.

I morgon hoppas Jag på fint väder så man kan vara ute, leka och bada med barnen.
Sedan jobbar Jag ett dygn från söndag till måndag, det rullar på och dagarna går så fort.

Snart semester och de ser Jag fram emot även fast de går så bra på jobbet, men skönt att få nån vecka tillsammans med familjen :)

Nu ska Jag sova, god natt och trevlig helg.
Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0