Sjuk :(

Vaknade i lördags på jobbet och kände mig Inge pigg, kom hem och la mig med Elvis och vi sov 3 timmar :)

Dagen rullade på och mot kvällen kom febern :(
Vaknade på söndagen, skicka sms till jobbar kompisen som hade dygnet och sa att jag va dunder förkyld, feber och ont i halsen.
Så hon tog mitt dygn, ville inte smitta ner A.

Så efter frukost gick jag och vila, Peter väckte mig vid lunch så vi åt tillsammans alla sedan tog Peter med sig Eddie på stan och jag och Elvis la oss och sov.
2 timmar sedan väckte Eddie oss och sa att de va fika, nygräddade bullar och festis ute på gården :)
Sedan lekte barnen och Peter förberedde middagen, jag låg ute i soffan helt slut trots många timmars sömn på dagen.
Åt middag ute och sedan bada barnen och sedan somna dom, la mig tidigt igår och vakna i morse rätt så pigg.

Barnen är på dagis, jag måste vila så jag orkar jobba mitt dygn på onsdag och på torsdag då jag kliver av så blir de Birsta och köpa presenter samt ingredienser till tårtor på midsommar :)
Ska försöka få en klipptid också, sugen på kort så de blir nog så om jag vågar.

Ha hunnit med en hel del nu till morgonen, dammsugat och torka golven nere.
Tagit reda på all disk, tvättat 4 maskiner tvätt och städat i grovköket så nu är jag värd en vila på några timmar :)

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0