Stuga Bokad :)

Vi ha pratat om semestern fram och tillbaka länge nu, vart vi ska sova, hur länge vi ska vara borta.
Ringde på hotellet där Peters systers man jobba och där va de fullt när vi skulle komma, Peters mamma är mitt uppe i en flytt och fanns inga andra ställen vi kunde bo på.

Så Peters pappa ringde och hade hittat en stuga till en bra pris, så vi bokade den fredag till fredag så 1 veckas semester blir kanon :)
Gå på djurpark och hitta på massa saker med barnen, skönt att ha en stuga för oss själva så slipper man va uppe i folk hela tiden.

Så planera ska vi göra nån kväll, skriva upp allt man ska ha med sig och kolla om de är nått som måste köpas.
Stugan har en 120 säng, vånings säng samt bäddsoffa så gott om sov plats för oss :)
Sedan va de kök, vardagsrum och altan.
Super mysigt låter de, så hoppas de är de och skulle de inte va så bra är de inte hela världen för vi kommer ju bara vara där då vi ska sova.

Eddie pratar om semester hela tiden och att han ska träffa kusin Rasmus den största idolen och att han ska få åka på djurpark :)
Elvis kommer tycka att de är roligt och få se alla djur, han som älskar djur.

Peter ha tyvärr bara 1 vecka semester så veckan efter då jag ha semester tänkte jag och barnen åka till mamma och vara där några dagar.
Sedan vecka 34 ha Peter också semester och jag jobbar bara ett dygn då måndag till tisdag så då tänkte vi nästan ta tåg till hudik och gå på mulle meck :)

Sommaren kommer bli underbar, Längtar till semestern nu för att kunna vara med barnen dygnet runt i 2 veckor.

Dags att sova, är Inge trött alls och ha legat och vänt och vridit på mig i över 1 timme men nu måste jag försöka sova för i morgon står de shopping på min att göra lista ;)

God natt kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0