Underbara jobb :)

Klev av i morse efter mitt första dygn, gick hur bra som helst :)
Vi va på stan och hade de jätte bra, trodde det skulle vara jobbigt att vara ensam men de va skönt och vi hade de som sagt bra.
Trivs så bra så skulle kunna säga upp mig direkt och ta detta istället, känns sjukt bra.

Nu är Jag ledig tills på måndag, i morgon ska barnen på dagis iaf för jag ha sjukhus besök inbokat.
Mamma ville komma så vi ska ta en frukost på Ikea och kolla lite :)
Ska fråga i morgon om inte hon vill ha barnen medans jag är på sjukan så får dom vara lediga med mig, fast Eddie saknar sina vänner så kanske dom får gå iaf.

Nu ska jag sova i min säng, sov bra i natt på jobbet också men vakna ofta i natt för va rädd att sova för länge men kl 7 sjung fåglarna så "vackert" så kunde inte sova längre :)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0