27 år.

Då ha man blivit 27 år då, hade inget firande direkt då de är kartonger och saker överallt här.
Men fick iaf presentkort på Ikea de enda Jag önskat mig av alla :)

Vi va ut och åt på bite line i fredags då jag fyllde år då, barnen va så snälla :)

Idag va vi på drakborgen och även grannarna och så kom storebror med familj också dit :)
Lekt i 4 timmar så barnen va helt slut och somna direkt i bilen men sov inte så länge så blir nog en tidig kväll för dom.

Åter till vardagen i morgon, på gott och ont.
Skönt så tiden går fortare till flytten men samtidigt är det så skönt att ha helg och få vara hela familjen samlad <3

Ska snart börja med middagen men är fortfarande mätt från taco buffé lunchen på Drakis.


Kommentarer
Postat av: Karoline

Nämen nu har jag hittat hit och ska läsa vidare :O)

Fin blogg.

Kram

2012-03-14 @ 19:22:32
URL: http://norrasidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0