REA :)

Inlägget innan med tapeten blev lite fel, hade skrivit ett lång inlägg och så kom bara tapeten med?
De är iaf fondväggen till sovrummet :)
Den vi valde till v-rummet fanns inte så de blev en typ likadan fast svart bakgrund, blir kanon snyggt.

Prata med Pappa idag och de är bara måla alla fondväggar, måla trappen, riva väggen från köket till v-rummet och städningen kvar sedan kan vi flytta in :)

Köpt nytt köksbord och stolar ha vi gjort också, passade på då de va så bra pris.
Fick sålt massa barn kläder så då åkte Jag och köpte presentkort på Ikea som vi ska köpa sängar för till barnen :)
Sedan är de bars tv bänk, bord och skänk kvar vi behöver köpa sedan kommer hemmet va fyllt.

Nu ska vi sova är så trötta, jag är så trött för va på ögon idag på återbesök och ha fått tillbaka skiten i ögonen igen så bara börja med droppar igen.
Lagomt less jaja så är de och detta kommer jag få leva med hela livet känns de som och jag ha vant mig nu.
Finns dom som ha de värre.

God Natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0