Snart Så

Snart flyttar vi, närmare bestämt nästa helg men vi får flytta in saker redan denna helg :)
Pappa ska tapetsera v-rum och vårat sovrum idag och så ska matt läggaren fixa mattan i hallen och köket idag sedan är allt klart :)
Bara städningen kvar som dom fixa till veckan, ska bli såååå skönt.

I måndags hände de en sak som gjorde oss väldigt ledsen och arg, hela kvällen grina Jag och va helt förstörd men så på tisdagen löste de sig igen :)
Peter mår väl sådär men de kommer bli bra, nu blir ni säkert nyfiken men de är inget om oss vi har de så bra men de handla om hans jobb men som sagt de är löst nu.

Barnen va hemma igår och blir hemma hela veckan, Jag känner mig inte så pigg heller men men bara barnen mår bra så.
Kajsa ska ha barnen nån timme i helgen så vi får fixa lite med flytten, vore skönt att få de mesta klart nu så de blir klart nästa helg :)

Längtar så mycket att få bo större, inreda med allt nytt vi köpt, måste åka och köpa säng till barnen och tvbänk, soff bord och en skänk att ha i vardagsrummet och så skulle vi vilja ha en gungstol.
De va Peters förslag och Jag tycker de lät himla bra :)

Nu ska Jag se på Pippi med barnen innan vi ska äta frukost.

Kramis <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha gungstol är det bästa som finns enligt min farmor!! Nu när hon har haft så ont i kroppen så är det enda som hon kan sitta i och sova i just sin älskade gungstol. ABSOLUT den bästa möbel som finns!! ;) Så satsa på en sån. Skämt o sido. Det är både mysigt och fint med gungstol!!



Vilken tur att det löste sig för er!! Känns ju bättre då!!



Sjuka barn igen!! Tänk vad det är som det ska vara då!! Tycker någon däruppe. Snart så är det sommar och då försvinner mycket av dessa baccilusker. Men till hösten kommer nya men då förhoppningsvis har dom lite bättre motståndskraft.



Snart sååå bor ni i ert nya hem och få bo in er med alla era nya saker och större. HÄRLIGT!!



Tänk vad tiden har gått fort. Det är så nära nu!!



Ha det bra så hörs vi. Och krya på er!!



Hälsa familjen så gott. Kram Lisa och Ester

2012-03-15 @ 13:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0