Vad ska man säga!!!!

Varit och träffat "nya" chefen, gick bra men känner ändå att <3 tillhör Granloholm men samtidigt är de bättre och ha en fast placering och de här stället är inte långt borta Max 15 minuter att åka bil.
Vi bestämde inget nu utan ska träffas en gång till och så ska Jag få fundera och smälta detta först.

Jag tror att det kan bli bra här med, är helt säker på de men ändå känns de lite jobbigt.
Men Jag ska fundera och får Jag tjänsten säger Jag ju såklart inte nej för då ha Jag inget jobb sedan.

Nu ska Jag sätta igång med de sista här hemma för redan i morgon vill pappa hjälpa oss flytta :)

Ska gå ner sedan till radhuset och kolla om nån börjat med golvet, vilket Jag tvivlar på.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0